Aikuisille

Aikuiset

Meitä ei ole tarkoitettu yksin kulkemaan, vaan saamaan toisistamme voimaa ja tukea. Oman paikan löytämiseen seurakunnassa on erilaisia mahdollisuuksia. Yhteyttä toisiin voi kokea vaikkapa jumalanpalveluksissa tai tapahtumissa. Tarjolla on myös monenlaista vapaaehtoistyötä. Voit myös hakeutua seurakunnan luottamustehtäviin ja vaikuttaa asioihin. Seurakunnassa saa myös etsiä ja epäillä ja olla epävarma.

Aikuinen, mitä sinä itse toivoisit omalta seurakunnaltasi? Hiljaista hetkeäkö kaiken kiireen keskellä? Vai kohtaamista toisten aikuisten kanssa? Vai oletko joutunut kohtaamaan elämässäsi asioita, joista haluaisit puhua työntekijämme kanssa?

Tutustu alla oleviin linkkeihin, tai ota yhteyttä. Perustetaan ryhmä, jos sellaista, jota etsit ei vielä ole!

Hengittäköön Jumala meissä ja meidän keskellämme,  jotta näemme pyhän toistemme kasvoissa. Laulakoon Kristus meissä ja meidän keskellämme, jotta aavistamme armon tuoksun arjessamme. Tanssikoon Pyhä Henki meissä ja meidän keskellämme, jotta löydämme kauneuden, hyvyyden ja omastamme jakamisen ilon. (Irja Askola, Tie vie, pyhä kantaa 2010)

Jos haluat käydä rippikoulun, ota yhteyttä kirkkoherran virastoon.

Voit tehdä osan tehtävistä myös verkossa: https://aikuisrippikoulu.fi/

Kivitunturi