Varhaiskasvatus

Varhaiskasvatus järjestää toimintaa ja tekemistä pikkulapsiperheille ja tarjoaa tukea kotien kristilliseen kasvatukseen. Kaikki perheet ovat tervetulleita mukaan!

Seurakunnan perhekerhossa vanhemmilla on mahdollisuus jakaa arkeaan ja ajatuksiaan toistensa kanssa ja lapset saavat toisistaan leikkiseuraa. Yhdessä ollaan myös Jumalan sanan äärellä.

Seurakunnassamme kokoontuu Savukosken kirkon alakerrassa perhekerho torstaisin klo 10-13. Katso ajantasainen tieto skrollaamalla alaspäin.

Millaista toimintaa sinä ja perheesi toivoisitte seurakuntaamme? Vinkkaa meille. Ota yhteyttä nuorisotyöntekijään tai kirkkoherraan.

YouTube-video

Päkä

Kirkko on mukana ihmisten arjessa ja juhlassa. Lue lisää perhejuhlien ja pyhienLinkki avautuu uudessa välilehdessä merkityksestä.