Jumalanpalvelus

Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelus järjestetään sunnuntaisin klo 12, vuoroviikoin Pelkosenniemen ja Savukosken kirkoissa.

Jumalanpalvelukseen voi osallistua myös striimin kautta kerran kuukaudessa molemmista kirkoista osoitteessa www.facebook.com/pelkosenniemenseurakunta

Tapahtumakalenteristamme löydät ajantasaisen tiedon jumalanpalveluksista ja muista tapahtumistamme.

Tiesitkö, että jumalanpalvelusta kutsutaan myös seurakunnan yhteiseksi juhlaksi? Se tarkoittaa sitä, että jumalanpalvelus on seurakunnan yhteistä omaisuutta, ja siksi olet tervetullut tekemään sitä kanssamme. Jos haluat osallistua aktiivisemmin jumalanpalvelusten toteuttamiseen tai suunnitteluun, ole rohkeasti yhteydessä vt. kirkkoherra Nona Lehtiseen.

Tavataanko kirkossa?

Ikkuna Jumalan todellisuuteen - Minuuttihartaus